Seura

Suomenlinnan verkkopalloseura on vuonna 1938 perustettu vapaaehtoisvoimin toimiva tennisseura

Sähköposti: slvs.tennis@gmail.com

Henrik Säilä, puheenjohtaja

Joakim Berghäll, Julius-järjestelmän ylläpitäjä

Ylva Kalliomäki, jäsenrekisteri ja laskutus

Kuutti Kivinen, kenttävastaava

Elina Lahtela

Sammy Nurminen

Riitta Wallenius, kirjanpito

Tarjoamme talkootyötä ja mukavaa seuraa sekä toimintaa, joka keskittyy omalle kentällemme kesäisin, mutta toimintaa on tarjolla myös talvisin lähinnä Talin tenniskeskuksessa. Kenttä ja vuonna 1788 rakennettu pukuhuoneemme pidetään kunnossa jäsenten voimin. Kentälle pääsevät pelaamaan vain jäsenet ja heidän peliseuransa.

Jäsenille on yhteiset maksuttomat pelitunnit kesäsunnuntaisin klo 10 - 14.

Järjestämme pelitapahtumia, ystävyysotteluita ja seuran sisäisiä kisoja, myös tennismatkoja, aina aktiivisten ihmisten voimien mukaan.  Toiminta keskittyy aikuisiin harrastajiin, mutta myös junioreille järjestetään kesäisin pieni kurssi.

Kuulumme Suomen Tennisliittoon, joten jäsenemme voivat osallistua kansalliseen kilpailutoimintaan. Meillä on yksi miesten kolmosdivarijoukkue  ja useita lähiliigajoukkueita. Kesällä kenttämme on ilmaiseksi käytettävissä kotiotteluihin.