Jäsenmaksut ja kenttä

Maksut 2024

• Jäsenmaksu 30 euroa (yhteisöt 60 euroa)
  • Liittymismaksu 10 euroa
  • Vakiovuoro 40 euroa / kausi
  • Irtotunti 5 euroa (yhteisöt 15 euroa)
  • Vakiotunti yhteisöille ja yrityksille 90 euroa

Vakiotuntien varaus ja käyttäjätunnukset  (vain jäsenille):

slvs.tennis(at)gmail.com

Kentän varausjärjestelmä löytyy osoitteesta https://juliusvaraus.fi/julius/faces/public/calendar.jspx?targetId=939

Seuran ulkopuoliset saavat käyttää kenttää vain jäsenen seurassa eikä koodia saa antaa ulkopuolisille. Vakiotunnit pitää vahvistaa varausjärjestelmässä aikaisintaan 14 vrk ennen pelituntia ja viimeistään 7 vrk ennen pelituntia. Muussa tapauksessa tunti vapautuu muiden varattavaksi.  Yksittäisen tunnin voi myös oma-aloitteisesti perua.

Jäsenten ilmaiset pelit

Kenttä on varattu jäsenten vapaille viikkoharjoituksille sunnuntaisin klo 10 - 14. Kaikki ovat tervetulleita oman aikataulun mukaan!

Viikonlopun vuorot

Huomaathan, että seuran omat tapahtumat ajavat  viikonlopun muiden vuorojen yli eli mahdollisesti et pääse käyttämään vuoroasi aina.

Kentän hoito-ohjeet

Yhteisten tilojen kunnossapito

Haluatko jäseneksi?

Voit anoa jäseneksi ilmoittamalla tietosi (nimi, osoite, sähköposti, puhelinnumero, syntymävuosi) osoitteeseen slvs.tennis@gmail.com.  Kerro miksi haluat jäseneksi.

Hallitus hyväksyy jäsenet, sen jälkeen saat tunnukset kentän varausjärjestelmään ja koodin, jolla pääset kentälle.