Jäsenmaksut ja kenttä

Maksut 2024

• Jäsenmaksu 30 euroa (yhteisöt 60 euroa)
  • Liittymismaksu 10 euroa
  • Vakiovuoro 40 euroa / kausi
  • Irtotunti 5 euroa (yhteisöt 15 euroa)
  • Vakiotunti yhteisöille ja yrityksille 90 euroa

Vakiotuntien varaus ja käyttäjätunnukset  (vain jäsenille):

slvs.tennis(at)gmail.com

Kentän varausjärjestelmä löytyy osoitteesta https://juliusvaraus.fi/julius/faces/public/calendar.jspx?targetId=939

Seuran ulkopuoliset saavat käyttää kenttää vain jäsenen seurassa eikä koodia saa antaa ulkopuolisille. Pelitunnit pitää vahvistaa varausjärjestelmässä aikaisintaan 14 vrk ennen pelituntia ja viimeistään 7 vrk ennen pelituntia. Muussa tapauksessa tunti vapautuu muiden varattavaksi.  Yksittäisen tunnin voi myös oma-aloitteisesti perua.

Jäsenten ilmaiset pelit

Kenttä on varattu jäsenten vapaille viikkoharjoituksille sunnuntaisin klo 9- 14. Kaikki ovat tervetulleita oman aikataulun mukaan!

Viikonlopun vuorot

Huomaathan, että seuran omat tapahtumat ajavat  viikonlopun muiden vuorojen yli eli mahdollisesti et pääse käyttämään vuoroasi aina. Divisioonaotteluita saatetaan pelata kentällä lauantaisin koko päivän.

Kentän hoito-ohjeet

Yhteisten tilojen kunnossapito

Haluatko jäseneksi?

Voit anoa jäseneksi ilmoittamalla tietosi (nimi, osoite, sähköposti, puhelinnumero, syntymävuosi) osoitteeseen slvs.tennis@gmail.com.  Kerro miksi haluat jäseneksi.

Hallitus hyväksyy jäsenet, sen jälkeen saat tunnukset kentän varausjärjestelmään ja koodin, jolla pääset kentälle.